زنجیرِ زارِ رفتن :: .: از همین خاک :.

.: از همین خاک :.

k h a k . b l o g . i r
يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ب.ظ

زنجیرِ زارِ رفتن

زمین تنگ است. حتی آفریننده اش هم گواه داده است. حتی برگزیده اش را هم تنگیِ زمین گاهی خسته می کند. قبول. اما  سدِّ راهِ رفتنِ آدم های خوب نبایستی شد. اگر قصدِ رفتن شان  هست، و اگر فرصت ش. پس من و تو حق نداریم به بهانه ی دل تنگی و خالی ماندن زمین از مهربان، سدِّ راهِ رفتن آن ها شویم. مخصوصاٌ توی شرایطی که راهِ همیشه باز و فرصت همیشه ای برای رفتن نیست.

نمی دانم. اگر عزیزِ من هم بنایِ رفتن داشت، باز هم همین طور منطقی و سخت برخورد می کردم، یا نه: دخیلِ هزار ضریحِ زمین می شدم به نگه داشتن ش. ... نمی دانم. اما این را می دانم که گاهی دوستیِ ما خیلی خرج برمی دارد برای دوست مان. ... و این را برای دوستی می نویسم، که لجاجتِ دوست داشتن ش بیش از مرامِ رفاقت ش هست: "همیشه فرصتِ رفتن نیست. پس لااقل اگر کسی را فرصتی دست داد، زنجیرِ زارِ رفتن ش مشو". همین. 



نوشته شده توسط سجاد پورخسروانی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
.: از همین خاک :.

از همین خاک می نویسم. همین.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

زنجیرِ زارِ رفتن

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ب.ظ

زمین تنگ است. حتی آفریننده اش هم گواه داده است. حتی برگزیده اش را هم تنگیِ زمین گاهی خسته می کند. قبول. اما  سدِّ راهِ رفتنِ آدم های خوب نبایستی شد. اگر قصدِ رفتن شان  هست، و اگر فرصت ش. پس من و تو حق نداریم به بهانه ی دل تنگی و خالی ماندن زمین از مهربان، سدِّ راهِ رفتن آن ها شویم. مخصوصاٌ توی شرایطی که راهِ همیشه باز و فرصت همیشه ای برای رفتن نیست.

نمی دانم. اگر عزیزِ من هم بنایِ رفتن داشت، باز هم همین طور منطقی و سخت برخورد می کردم، یا نه: دخیلِ هزار ضریحِ زمین می شدم به نگه داشتن ش. ... نمی دانم. اما این را می دانم که گاهی دوستیِ ما خیلی خرج برمی دارد برای دوست مان. ... و این را برای دوستی می نویسم، که لجاجتِ دوست داشتن ش بیش از مرامِ رفاقت ش هست: "همیشه فرصتِ رفتن نیست. پس لااقل اگر کسی را فرصتی دست داد، زنجیرِ زارِ رفتن ش مشو". همین. 

۹۱/۰۷/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی