تعلق :: .: از همین خاک :.

.: از همین خاک :.

k h a k . b l o g . i r
دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ

تعلق

[دسته بندی: روزنگاره]




نمی دانم چرا  بحثِ تعلق که می شود، همه می خواهند عارف بازی دربیاورند و منع ت کنند از غیرِ خدا! نمی دانم چرا همه ی همِّ خدادوستان، بریدن از غیرِ خداست. نمی دانم چرا وقتی قرار باشد چیزی را دوست بداری، دیگر نمی توانی خدا را هم دوست بداری. آقا! آدم به تسبیحی که با آن ذکرِ خدا را هم می گوید دل می بندد، غیر از این است؟ ... پس این یعنی "در بندِ دنیا" بودن؟ یعنی تعلقِ غیر؟ ... و پس مذموم؟!

من خدا را دوست دارم چون امکانِ دوست داشتنِ چیزهایی مثلِ همان تسبیحِ نخ سبزِ دانه ریزِ چینی را به من داده است. من خدا را دوست دارم چون یک جفت جوراب مشکی دارم با طرحِ کروکودیل که به جایِ همه ی جوراب های نانو پا می کنم و بخشی است از سازنده ی علایق م. اصلاً خدا تعلق را به انسان داد تا همیشه اهلِ جایی بودن و اهلِ کسی بودن را یادش باشد؛ همین.

  



نوشته شده توسط سجاد پورخسروانی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
.: از همین خاک :.

از همین خاک می نویسم. همین.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تعلق

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ

[دسته بندی: روزنگاره]




نمی دانم چرا  بحثِ تعلق که می شود، همه می خواهند عارف بازی دربیاورند و منع ت کنند از غیرِ خدا! نمی دانم چرا همه ی همِّ خدادوستان، بریدن از غیرِ خداست. نمی دانم چرا وقتی قرار باشد چیزی را دوست بداری، دیگر نمی توانی خدا را هم دوست بداری. آقا! آدم به تسبیحی که با آن ذکرِ خدا را هم می گوید دل می بندد، غیر از این است؟ ... پس این یعنی "در بندِ دنیا" بودن؟ یعنی تعلقِ غیر؟ ... و پس مذموم؟!

من خدا را دوست دارم چون امکانِ دوست داشتنِ چیزهایی مثلِ همان تسبیحِ نخ سبزِ دانه ریزِ چینی را به من داده است. من خدا را دوست دارم چون یک جفت جوراب مشکی دارم با طرحِ کروکودیل که به جایِ همه ی جوراب های نانو پا می کنم و بخشی است از سازنده ی علایق م. اصلاً خدا تعلق را به انسان داد تا همیشه اهلِ جایی بودن و اهلِ کسی بودن را یادش باشد؛ همین.

  

۹۲/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سجاد پورخسروانی

تعلق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی